ingbrittkiss

lördag, december 01, 2007

En soul-bonus för er troga läsare

Helt grym samling som jag satt samman.

En gåva till er två som läser denna blogg.

http://www.megaupload.com/se/?d=CEOEPJ0J

01.Eddie And Ernie - Standing At The Crossroads
02 Fred Williams And The Jewels Band - Tell Her
03 Lee Moses - Bad Girl (part 1)
04 Otis Clay - That's How It Is (When You're In Love)
05 Jackie Shane - Any Other Way
06 Clarence Carter - I'd Rather Go Blind
07 Checkmates LTD - Love Is All I Have To Give
08 OV Wright - That's How Strong My Love Is
09 Irma Thomas - Anyone Who Knows What Love Is (Will Understand)
10 Jimmy Holiday - The Turning Point
11 Marvin L. Sims - Danger
12 Joe Simon - Nine Pound Steel
13 Robert Ramsey - Like It Stands
14 James Carr - I Sowed Love And Reaped A Heartache
15 Impressions - My Deceiving Heart
16 Grover Mitchell - I'm Still In Love With You pt 2
17 Percy Sledge - Cover Me
18 O'Jays - Lonely Drifter
19 Incredibles - Standing Here Crying
20 Arthur Alexander - You Don't Care
21 Five Stairsteps - World Of Fantasy
22 Bobby Moore - It Was A Lie
23 Percy Wiggins - They Don't Know
24 Sam And Bill - I Feel Like Cryin'
25 Benny Gordon - Gonna Give Her All The Love I've Got
26 Lee Moses - How Much Longer (Must I Wait)
27 Al Green - Nothing Takes The Place Of You

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home