ingbrittkiss

söndag, juli 13, 2008

Bruce är så jävla BÄST

Jag är 48 år och jag är rockkritiker. Alltså Brooce var så jävla bra. Alltså han var inte bra, han var bättre är bättre bäst. Så jävla BÄST när Brooce svingar och rockar med publiken. Så jävla ÄKTA. BÄTTRE än jävla bäst-bäst. Det kokade.
Sen så gick vi nästa dag och det rockade ÄNNU mer. Så mycket ÄKTA ROCK har jag ALDRIG sett. Jag grät, jag gned min penis, jag förde upp en mobiltelefon i röven och jag hoppade och grät floder på en och samma gång. Så jävla MAGISKT!
Alltså när Brooce svingar gitarren, så gjorde han det mer dedikerat än på Ullevi 1985. Vilken ROCK. Vad vi GRÅTER.
Vad jag fått reda på är att basisten åt en hamburgare med lök efteråt, vilket skiljer sig en smula från 2004 då basisten åt en hamburgare UTAN lök, och att Brooce hade ett par annorlunda skor på sig.
Annars så var det MAGISKT. Eller inte "MAGISKT" utan mer än MAGISKTMAGISKT!